گزینه هایی برای مبارزه با پروتئینوری با دیابت چیست؟

یک شنبه 18 تير 1396
ن : lafee

گزینه هایی برای مبارزه با پروتئینوری با دیابت چیست؟

پروتئینوری به این معنی است که پروتئین در ادرار شما وجود دارد، در اغلب موارد، پروتئین در صورت دفع ادرار بارها و بارها دوباره اتفاق می افتد، اگر درمان مؤثر برای کنترل آن نیست. بنابراین، بیماران برای جایگزینی برای مبارزه با پروتئینوری با دیابت کار می کنند.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از پروتئینوری با دیابت رنج می برند؟

علت اصلی پروتئینوری این است که با الکترولیت و مانع فیلتر کردن چیزی اشتباه است، یعنی کاری با عملکرد کلیه شما اشتباه است. اگرچه پروتئینوری به درد بیمار نمی انجامد، اما نشان می دهد که با عملکرد کلیه شما چیزی اشتباه است. بنابراین، بیماران باید بهترین تلاش خود را برای ترمیم کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه داشته باشند.

درمان با سم زدایی درمان برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن است به طور کامل از آنجا که رسوب سموم و زباله در خون می تواند برای سلول های کلیه بیمار و بافت ها مضر باشد، رسوب سموم نه تنها موجب آسیب بیشتر به کلیه می شود سلول ها و بافت ها، بلکه کارآیی سایر تداخلات را کاهش می دهد.

با یک محیط سالم و سالم، درمان های طبیعی بهترین نتیجه را برای ترمیم کلیه بیمار و بهبود عملکرد آن می دانند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه است. در این درمان گیاهان فوق العاده ای وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند. برنامه کاربردی خارجی که با داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته کار می کند، بهترین راه برای بهبود کلیه های بیمار است و بهبود عملکرد کلیه را از طریق گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، رفع التهاب و انعقاد، آزاد سازی هیپوکسی و ایسکمی، تنظیم فشار خون، ارائه مناسب خون، اکسیژن و تغذیه داخل کلیه. در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم شود. و پس از آن، پروتئینوری اساسا همراه با بهبود عملکرد کلیه خواهد شد.

آیا شما در این درمان علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/186.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گزینه هایی برای مبارزه با پروتئینوری با دیابت چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.